zondag 11 december 2016

Merry Christmas kerstbal

Beste volgers,

Deze keer geen kaart maar 
een kerstbal van mij.



De digi die ik gebruikt heb is Tree dress Avery. De digitale stempel heb ik ingekleurd met mijn Zig Clean collor real brush stiften. 
De bal heb ik nog gevuld met eis-kristal voor een leuk sneeuw effect. Op de buitenkant van de bal heb ik de mooie kerststans van Studio light gebruikt Merry Christmas deze heb ik uitgestanst met de nieuwe nieuwe adhesive tape zodat ik hem rechtstreeks op de bal kon plakken. Verder heb ik de bal nog afgewerkt
met een lintje en een leuke zuurstok 
met wat groen erom heen.


Leuk dat jullie even op mijn blog langs komen.
Laat je een berichtje achter? 
Dat zou ik erg leuk vinden. 

Creatieve groetjes
 Ilona Keller


Geen opmerkingen:

Een reactie posten